Klantenservice 0164 612829
Klantenservice 0164 612829

Bestelinformatie

Onderstaande Bestelinformatie van Borremans Schoenmode is ook opgenomen in pdf: download pdf

Bestellen
Bestellen bij Borremans Schoenmode is heel eenvoudig.
Volg de stappen uit het bestelproces. Uw bestelling wordt definitief op het moment dat de producten zijn betaald. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag verstuurd. Indien dit om een of andere reden niet lukt wordt u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte gesteld via e-mail.
De verzendingen van uw bestelling lopen via PostNL. U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden. 
Als de betaling niet in één keer goed gaat, bijvoorbeeld door het wegvallen van de internetverbinding of omdat er iets mis is gegaan tijdens het betalingsproces, dan wordt de bestelling niet gereserveerd.

Betaalmogelijkheden
Alle prijzen zijn inclusief BTW. We bieden de mogelijkheid te betalen via:
- iDEAL - u betaalt dan via uw eigen bank; 
- Overboeking via de bank - uw pakket wordt verzonden zodra de overboeking bij ons binnen is.
- Betaling via rembours (betaalservice van PostNL).

U kunt tijdens het bestelproces kiezen uit één van bovenstaande betaalmogelijkheden. Na afronding van de betaling ontvangt u direct een bevestigingsemail van ons. 

Retourneren of ruilen 
Bent u niet tevreden over het aangekochte product of heeft u de verkeerde maat besteld, dan mag u het artikel binnen 14 werkdagen retourneren.
Het product kan niet geruild of geretourneerd worden indien het is beschadigd. Dit geldt voor het bovenwerk alsook voor de loopzool.
De producten kunnen alleen geretourneerd worden indien ze van de originele verpakking zijn voorzien. Onderhoudsartikelen kunnen niet worden geretourneerd.
In de verzenddoos vindt u een pakbon met op de achterkant een retourformulier met instructies en een adressticker.
Retourzendingen zonder een volledig ingevuld retourformulier kunnen niet in behandeling worden genomen met als gevolg dat er géén geld teruggestort kan worden.
Het betaalde bedrag zal per omgaande op het bankrekeningnummer, opgegeven bij de bestelling, worden teruggestort, doch uiterlijk binnen 14 dagen. Indien zich hierbij problemen voordoen krijgt u hiervan via e-mail bericht.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

De kosten van retournering of ruilen van de schoenen komen voor rekening van de klant.

Bezorgkosten
Voor verzendingen binnen Nederland brengen wij voor bestellingen die niet zijn afgeprijsd geen verzendkosten in rekening.
Voor bestellingen met kortingen brengen wij binnen Nederland € 5,95 bezorgkosten in rekening.
Voor rembourszendingen (betaalservice PostNL) brengen wij € 24,95 in rekening. Verzending onder rembours is alleen mogelijk in Nederland.
Voor een bestelling met korting naar het buitenland, binnen Europa (o.a. België, Luxemburg, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Spanje) brengen wij  € 13,- bezorgkosten in rekening.

Klachten en Garantie
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt.
Borremans Schoenmode adviseert om de geleverde producten na ontvangst te inspecteren en eventuele gebreken meteen via e-mail te melden bij info@borremansschoenmode.nl. Wij nemen per omgaande contact met u op om verdere actie te bespreken.  

De algemene garantie is 6 maanden na aankoop. Gebreken die door een materiaal- en/of een productiefout veroorzaakt zijn, zullen vakkundig worden hersteld. Indien dit niet mogelijk is zal een vervangend product worden verstrekt. Indien dit ook niet mogelijk is ontvangt u het aankoopbedrag terug. Slijtage van zolen en hakken, kapotte ritsen en klachten veroorzaakt door ondeugdelijk gebruik van schoenen zijn geen klachten en zullen door ons dus niet als zodanig behandeld worden.

Indien u niet tevreden bent neemt dan zo snel mogelijk contact met ons op. Uiterlijk binnen 1 werkweek zullen wij op uw klacht reageren.

Cookies.

Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. We laten je graag nuttige advertenties zien. Daarom gebruiken we technologie om je gedrag binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we op een anonieme manier. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Klik op 'Oké' om te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele cookies. Wil je zelf bepalen welke cookies er geplaatst worden klik dan hier.
Noodzakelijke cookies
personalisatie cookies
Analytische cookies
Marketing cookies
Logo